Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar; Tommy Borglund, Hans De Geer, Mats Hallvarsson; 2008
Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar; Tommy Borglund, Hans De Geer, Mats Hallvarsson; 2008

Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar Upplaga 1

av Tommy Borglund, Hans De Geer, Mats Hallvarsson

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789172276161
  • Sidor: 165 st
  • Förlag: Norstedts Akademiska Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken utgår från en såväl teoretisk som praktiskt förankrad genomgång av vad CSR (Corporate Social Resonsibility) är, och hur det idag används som ett värdeskapande verktyg av allt fler företag. I boken redogör också företrädare för flera stora svenska företag hur de arbetar med frågan, inte minst ur ett kommunikativt perspektiv. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar (2008)

I december 2008 släpptes boken Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar skriven av Tommy Borglund, Hans De Geer, Mats Hallvarsson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 165 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Norstedts Akademiska Förlag.

Köp boken Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar på Studentapan och spara pengar.

Referera till Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar (Upplaga 1)

Harvard

Borglund, T., Geer, H. D. & Hallvarsson, M. (2008). Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar. 1:a uppl. Norstedts Akademiska Förlag.

Oxford

Borglund, Tommy, Geer, Hans De & Hallvarsson, Mats, Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar, 1 uppl. (Norstedts Akademiska Förlag, 2008).

APA

Borglund, T., Geer, H. D., & Hallvarsson, M. (2008). Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar (1:a uppl.). Norstedts Akademiska Förlag.

Vancouver

Borglund T, Geer HD, Hallvarsson M. Värdeskapande CSR : hur företag tar socialt ansvar. 1:a uppl. Norstedts Akademiska Förlag; 2008.

Köp boken

139 kr