The Google Model; Annika Steiber; 2014
The Google Model; Annika Steiber; 2014

The Google Model Upplaga 1

av Annika Steiber

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9783319042077
  • Sidor: 125 st
  • Förlag: Springer International Publishing AG
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

This book shows how companies like Google have reinvented the common practice in management in order to continuously innovate in fast changing industries. With the ever-increasing pace of change, reinventing existing management principles could become a necessity and prove crucial in the long-term competitiveness of many companies. The book presents a unique synthesis of findings from leading research on long-term competitiveness in fast changing industries. The core of the study comprises an exclusive 1-year in-depth research study on the drivers of innovation at Google and includes examples on how Google has translated the reinvented management principles into practice. The book also offers key action-points to help practitioners in reinventing their own management models for continuous innovation.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The Google Model (2014)

I april 2014 släpptes boken The Google Model skriven av Annika Steiber. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 125 sidor. Förlaget bakom boken är Springer International Publishing AG.

Köp boken The Google Model på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till The Google Model (Upplaga 1)

Harvard

Steiber, A. (2014). The Google Model. 1:a uppl. Springer International Publishing AG.

Oxford

Steiber, Annika, The Google Model, 1 uppl. (Springer International Publishing AG, 2014).

APA

Steiber, A. (2014). The Google Model (1:a uppl.). Springer International Publishing AG.

Vancouver

Steiber A. The Google Model. 1:a uppl. Springer International Publishing AG; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.