Strategisk marknadsutveckling; Arne H. Omsén; 1982
Strategisk marknadsutveckling; Arne H. Omsén; 1982

Strategisk marknadsutvecklingUpplaga 1

av Arne H. Omsén

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1982
  • ISBN: 9789138610268
  • Förlag: LiberFörlag
  • Språk: Svenska

Om boken

1982 släpptes boken Strategisk marknadsutveckling skriven av Arne H. Omsén. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska. Förlaget bakom boken är LiberFörlag.

Köp boken Strategisk marknadsutveckling på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Strategisk marknadsutveckling (Upplaga 1)

Harvard

Omsén, A. H. (1982). Strategisk marknadsutveckling. 1:a uppl. LiberFörlag.

Oxford

Omsén, Arne H., Strategisk marknadsutveckling, 1 uppl. (LiberFörlag, 1982).

APA

Omsén, A. H. (1982). Strategisk marknadsutveckling (1:a uppl.). LiberFörlag.

Vancouver

Omsén AH. Strategisk marknadsutveckling. 1:a uppl. LiberFörlag; 1982.