Strategins verktyg; Bengt Karlöf; 2002
Strategins verktyg; Bengt Karlöf; 2002

Strategins verktygUpplaga 1

av Bengt Karlöf

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789189617278
  • Sidor: 189 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Strategi handlar om beslut och handlingar för att säkra framtida framgång och tillvarata möjligheter. I det moderna samhället, där kunskapen blir en allt viktigare resurs och ansvar för olika verksamheter sprids till allt flera, är strategisk planering inte längre en angelägenhet bara för de högsta cheferna. Strategi är viktigt på alla nivåer! I STRATEGINS PROCESSER OCH VERKTYG går Bengt Karlöf igenom alla de delmoment som är av betydelse i ett framgångsrikt strategiskt arbete. Utifrån en mångårig konsultverksamhet med koncentration på just strategifrågor delar han med sig av sina egna erfarenheter, praktiska metoder och användbara verktyg. Med boken vill han möta ett behov av en framställning som ger en konkret och solid vägledning genom strategins processer. BENGT KARLÖF har arbetat med strategiutveckling sedan 1980-talet och driver Karlöf Consulting. Han har skrivit flera böcker om ledarskap och verksamhetsutveckling. För att hitta Bengts övriga böcker utgivna på Ekerlids Förlag, sök på "Karlöf" under Författare i sökfunktion nedan.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategins verktyg (2002)

I augusti 2002 släpptes boken Strategins verktyg skriven av Bengt Karlöf. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 189 sidor. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Strategins verktyg på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategins verktyg (Upplaga 1)

Harvard

Karlöf, B. (2002). Strategins verktyg. 1:a uppl. Ekerlids.

Oxford

Karlöf, Bengt, Strategins verktyg, 1 uppl. (Ekerlids, 2002).

APA

Karlöf, B. (2002). Strategins verktyg (1:a uppl.). Ekerlids.

Vancouver

Karlöf B. Strategins verktyg. 1:a uppl. Ekerlids; 2002.