Strategic marketing problems : cases and comments; Roger A. Kerin; 1987
Strategic marketing problems : cases and comments; Roger A. Kerin; 1987

Strategic marketing problems : cases and comments Upplaga 4

av Roger A. Kerin

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1987
  • ISBN: 9780205103331
  • Förlag: Boston, Mass. Allyn and Bacon
  • Språk: Engelska

Om boken

1987 släpptes boken Strategic marketing problems : cases and comments skriven av Roger A. Kerin. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Boston, Mass. Allyn and Bacon.

Köp boken Strategic marketing problems : cases and comments på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Strategic marketing problems : cases and comments (Upplaga 4)

Harvard

Kerin, R. A. (1987). Strategic marketing problems : cases and comments. 4:e uppl. Boston, Mass. Allyn and Bacon.

Oxford

Kerin, Roger A., Strategic marketing problems : cases and comments, 4 uppl. (Boston, Mass. Allyn and Bacon, 1987).

APA

Kerin, R. A. (1987). Strategic marketing problems : cases and comments (4:e uppl.). Boston, Mass. Allyn and Bacon.

Vancouver

Kerin RA. Strategic marketing problems : cases and comments. 4:e uppl. Boston, Mass. Allyn and Bacon; 1987.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.