Strategic Marketing Problems; Roger Kerin; 1997
Strategic Marketing Problems; Roger Kerin; 1997

Strategic Marketing Problems Upplaga 8

av Roger Kerin

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780136493020
  • Sidor: 723 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Intended for advanced marketing courses, this text includes cases from industry and reflects a broad overview of marketing and applications.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Marketing Problems (1997)

I augusti 1997 släpptes boken Strategic Marketing Problems skriven av Roger Kerin. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 723 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Strategic Marketing Problems på Studentapan och spara pengar.

Referera till Strategic Marketing Problems (Upplaga 8)

Harvard

Kerin, R. (1997). Strategic Marketing Problems. 8:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kerin, Roger, Strategic Marketing Problems, 8 uppl. (Prentice Hall, 1997).

APA

Kerin, R. (1997). Strategic Marketing Problems (8:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kerin R. Strategic Marketing Problems. 8:e uppl. Prentice Hall; 1997.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.