Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin; 2009
Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin; 2009

Strategic Marketing Problems Upplaga 12

av Roger A. Kerin

  • Upplaga: 12e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780132465496
  • Sidor: 744 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

I augusti 2009 släpptes boken Strategic Marketing Problems skriven av Roger A. Kerin. Det är den 12e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 744 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic Marketing Problems på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Strategic Marketing Problems (Upplaga 12)

Harvard

Kerin, R. A. (2009). Strategic Marketing Problems. 12:e uppl. Pearson.

Oxford

Kerin, Roger A., Strategic Marketing Problems, 12 uppl. (Pearson, 2009).

APA

Kerin, R. A. (2009). Strategic Marketing Problems (12:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kerin RA. Strategic Marketing Problems. 12:e uppl. Pearson; 2009.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.