Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin, Robert Peterson; 2003
Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin, Robert Peterson; 2003

Strategic Marketing Problems Upplaga 10

av Roger A. Kerin, Robert Peterson

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780131230309
  • Sidor: 704 st
  • Förlag: PEARSON EDUCATION LIMITED
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Marketing Strategy, Marketing Management, and Strategic Marketing. This text is dedicated to the development of decision-making skills in marketing. It introduces concepts and tools useful in structuring and solving marketing problems, while case studies provide an opportunity for those concepts and tools to be employed in practice.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Marketing Problems (2003)

I augusti 2003 släpptes boken Strategic Marketing Problems skriven av Roger A. Kerin, Robert Peterson. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 704 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION LIMITED.

Köp boken Strategic Marketing Problems på Studentapan och spara pengar.

Referera till Strategic Marketing Problems (Upplaga 10)

Harvard

Kerin, R. A. & Peterson, R. (2003). Strategic Marketing Problems. 10:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED.

Oxford

Kerin, Roger A. & Peterson, Robert, Strategic Marketing Problems, 10 uppl. (PEARSON EDUCATION LIMITED, 2003).

APA

Kerin, R. A., & Peterson, R. (2003). Strategic Marketing Problems (10:e uppl.). PEARSON EDUCATION LIMITED.

Vancouver

Kerin RA, Peterson R. Strategic Marketing Problems. 10:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.