Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin, Robert A. Peterson; 2000
Strategic Marketing Problems; Roger A. Kerin, Robert A. Peterson; 2000

Strategic Marketing Problems Upplaga 9

av Roger A. Kerin, Robert A. Peterson

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780130276612
  • Sidor: 729 st
  • Förlag: PEARSON EDUCATION LIMITED
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Introducing concepts and tools useful in structuring and solving marketing problems, this text provides 42 contemporary marketing case studies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Marketing Problems (2000)

I augusti 2000 släpptes boken Strategic Marketing Problems skriven av Roger A. Kerin, Robert A. Peterson. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 729 sidor. Förlaget bakom boken är PEARSON EDUCATION LIMITED.

Köp boken Strategic Marketing Problems på Studentapan och spara pengar.

Referera till Strategic Marketing Problems (Upplaga 9)

Harvard

Kerin, R. A. & Peterson, R. A. (2000). Strategic Marketing Problems. 9:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED.

Oxford

Kerin, Roger A. & Peterson, Robert A., Strategic Marketing Problems, 9 uppl. (PEARSON EDUCATION LIMITED, 2000).

APA

Kerin, R. A., & Peterson, R. A. (2000). Strategic Marketing Problems (9:e uppl.). PEARSON EDUCATION LIMITED.

Vancouver

Kerin RA, Peterson RA. Strategic Marketing Problems. 9:e uppl. PEARSON EDUCATION LIMITED; 2000.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.