Strategic Market Management; David A. Aaker, Damien McLoughlin, Damien D. McLoughlin; 2001
Strategic Market Management; David A. Aaker, Damien McLoughlin, Damien D. McLoughlin; 2001

Strategic Market Management Upplaga 6

av David A. Aaker, Damien McLoughlin, Damien D. McLoughlin

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780471415725
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Wiley
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Focuses on the need to analyze the external environment and the competitive marketplace to make strategic market selections and competitive positioning decisions. * The most complete, systematic approach to external analysis available. * Addresses key current strategy issues, and is noted for its extensive use of business examples.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Market Management (2001)

2001 släpptes boken Strategic Market Management skriven av David A. Aaker, Damien McLoughlin, Damien D. McLoughlin. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Wiley.

Köp boken Strategic Market Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Market Management (Upplaga 6)

Harvard

Aaker, D. A., McLoughlin, D. & McLoughlin, D. D. (2001). Strategic Market Management. 6:e uppl. Wiley.

Oxford

Aaker, David A., McLoughlin, Damien & McLoughlin, Damien D., Strategic Market Management, 6 uppl. (Wiley, 2001).

APA

Aaker, D. A., McLoughlin, D., & McLoughlin, D. D. (2001). Strategic Market Management (6:e uppl.). Wiley.

Vancouver

Aaker DA, McLoughlin D, McLoughlin DD. Strategic Market Management. 6:e uppl. Wiley; 2001.

Köp boken

169 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!