Strategic market management; David A. Aaker; 2011
Strategic market management; David A. Aaker; 2011

Strategic market managementUpplaga 9

av David A. Aaker

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9780470317242
  • Sidor: 341 st
  • Förlag: Wiley
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Developing and implementing strategies today is very different than only a few decades ago; nearly all firms today operate in dynamic markets.  Completely revised and updated, Aaker's best–selling book, Strategic Market Management, helps managers identify, implement, prioritize, and adapt market–driven business strategies that will enjoy sustainable advantage in dynamic markets that are increasingly complex and cluttered.  The intent is to provide decision makers with concepts, methods, and procedures by which they can improve the quality of their strategic decision making and developing growth strategies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic market management (2011)

2011 släpptes boken Strategic market management skriven av David A. Aaker. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 341 sidor. Förlaget bakom boken är Wiley.

Köp boken Strategic market management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic market management (Upplaga 9)

Harvard

Aaker, D. A. (2011). Strategic market management. 9:e uppl. Wiley.

Oxford

Aaker, David A., Strategic market management, 9 uppl. (Wiley, 2011).

APA

Aaker, D. A. (2011). Strategic market management (9:e uppl.). Wiley.

Vancouver

Aaker DA. Strategic market management. 9:e uppl. Wiley; 2011.