Strategic Brand Management: Global Edition; Kevin Lane Keller; 2012
Strategic Brand Management: Global Edition; Kevin Lane Keller; 2012

Strategic Brand Management: Global Edition Upplaga 4

av Kevin Lane Keller

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273779414
  • Sidor: 592 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For students, managers and senior executives studying Brand Management. Kellers market leading strategic brand management book provides insights into profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity. The Global Edition strengthens relevance by using locally applicable examples that include Scoot, Hyundai, Etisalat, Qantas, Uniqlo, Mambo. This Global Edition has been edited to include enhancements making it more relevant to students outside the United States. The editorial team at Pearson has worked closely with educators around the globe to include:

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Brand Management: Global Edition (2012)

I oktober 2012 släpptes boken Strategic Brand Management: Global Edition skriven av Kevin Lane Keller. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 592 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic Brand Management: Global Edition på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Brand Management: Global Edition (Upplaga 4)

Harvard

Keller, K. L. (2012). Strategic Brand Management: Global Edition. 4:e uppl. Pearson.

Oxford

Keller, Kevin Lane, Strategic Brand Management: Global Edition, 4 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Keller, K. L. (2012). Strategic Brand Management: Global Edition (4:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Keller KL. Strategic Brand Management: Global Edition. 4:e uppl. Pearson; 2012.

Köp boken

469 kr