Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp; Emma Dennisdotter, Emma Axenbrant; 2008
Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp; Emma Dennisdotter, Emma Axenbrant; 2008

Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp Upplaga 1

av Emma Dennisdotter, Emma Axenbrant

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789147088843
  • Sidor: 112 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Med hjälp av Storytelling kan ett företag bli unikt, trots att dess produkter eller tjänster inte är det. Företaget använder sig då av en historia som är enkel att komma ihåg, som ger förståelse för företagets värderingar och som gärna låter sig återberättas. Och det till en kostnad som är bråkdelen av den för traditionell marknadsföring. Läs mer Att vara unik är ett av de främsta och viktigaste konkurrenshöjande medlen för ett företag. Alla kan inte berätta en historia, men alla vet vad en bra historia är. Kan företaget hitta en sådan historia i sig själv eller i företagets skapelse kan företaget på ett enkelt sätt urskilja och höja sig över sina konkurrenter. En historia är svår för andra att kopiera. Boken ger en mängd konkreta exempel på hur företag idag använder sig av Storytelling. Men den ger också förslag på hur företag och organisationer som vill använda sig av metoden Storytelling kan gå till väga för att bygga upp en historia som engagerar och som kan spridas framgångsrikt. Om författarna Emma Dennisdotter, som är huvudförfattare till boken, är ekonom med inriktning på affärsutveckling, marknadsföring och entreprenörskap. Emma Axenbrant är ekonom med inriktning på affärsutveckling och projektledning.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp (2008)

I maj 2008 släpptes boken Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp skriven av Emma Dennisdotter, Emma Axenbrant. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 112 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp på Studentapan och spara pengar.

Referera till Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp (Upplaga 1)

Harvard

Dennisdotter, E. & Axenbrant, E. (2008). Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Dennisdotter, Emma & Axenbrant, Emma, Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp, 1 uppl. (Liber, 2008).

APA

Dennisdotter, E., & Axenbrant, E. (2008). Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Dennisdotter E, Axenbrant E. Storytelling - ett effektivt marknadsföringsgrepp. 1:a uppl. Liber; 2008.

Köp boken

115 kr