Sinnesmarknadsföring; Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk; 2008
Sinnesmarknadsföring; Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk; 2008

Sinnesmarknadsföring Upplaga 1

av Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789147087105
  • Sidor: 184 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Samhällskulturen blir allt mer individualiserad och upplevelsebaserad, och vi har ett utbudsöverflöd med många snarlika varor och tjänster. Denna utveckling innebär början på en ny marknadsföringsepok. Funktionella attribut och produktfördelar räcker inte längre till för att engagera kunderna. Företag måste beröra genom att dofta, låta, synas, smaka eller kännas för att få plats i kundernas medvetande.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sinnesmarknadsföring (2008)

I maj 2008 släpptes boken Sinnesmarknadsföring skriven av Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 184 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Sinnesmarknadsföring på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Sinnesmarknadsföring (Upplaga 1)

Harvard

Hultén, B., Broweus, N. & Dijk, M. van (2008). Sinnesmarknadsföring. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Hultén, Bertil, Broweus, Niklas & Dijk, Marcus van, Sinnesmarknadsföring, 1 uppl. (Liber, 2008).

APA

Hultén, B., Broweus, N., & Dijk, M. van. (2008). Sinnesmarknadsföring (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Hultén B, Broweus N, Dijk M van. Sinnesmarknadsföring. 1:a uppl. Liber; 2008.

Alla upplagor

Köp boken

159 kr