Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm; Alan Wilson; 2012
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm; Alan Wilson; 2012

Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm Upplaga 2

av Alan Wilson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780077131715
  • Sidor: 608 st
  • Förlag: McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm (2012)

2012 släpptes boken Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm skriven av Alan Wilson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 608 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Köp boken Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm på Studentapan och spara pengar.

Finns i 2 upplagor

Upplaga 2, Upplaga 1

Tillhör kategorierna

Referera till Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm (Upplaga 2)

Harvard

Wilson, A. (2012). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm. 2:a uppl. McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Oxford

Wilson, Alan, Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm, 2 uppl. (McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa, 2012).

APA

Wilson, A. (2012). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm (2:a uppl.). McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa.

Vancouver

Wilson A. Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm. 2:a uppl. McGraw-Hill Education / Europe, Middle East & Africa; 2012.

Alla upplagor

Köp boken

179 kr