Services Marketing; Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz; 2010
Services Marketing; Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz; 2010

Services Marketing Upplaga 7

av Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780136118749
  • Sidor: 648 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The fundamentals of services marketing presented in a strategic marketing framework. Organized around a strategic marketing framework Services Marketing guides readers into the consumer and competitive environments in services marketing. The marketing framework has been restructured for this edition to reflect what is happening in services marketing today.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Services Marketing (2010)

I mars 2010 släpptes boken Services Marketing skriven av Christopher H. Lovelock, Jochen Wirtz. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 648 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Services Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Services Marketing (Upplaga 7)

Harvard

Lovelock, C. H. & Wirtz, J. (2010). Services Marketing. 7:e uppl. Pearson Education.

Oxford

Lovelock, Christopher H. & Wirtz, Jochen, Services Marketing, 7 uppl. (Pearson Education, 2010).

APA

Lovelock, C. H., & Wirtz, J. (2010). Services Marketing (7:e uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Lovelock CH, Wirtz J. Services Marketing. 7:e uppl. Pearson Education; 2010.

Köp boken

419 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!