Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok; Eina Linder, Åse Lundén-Welden; 2016
endast ny

Service och bemötande i arbetslivet, Lärobok Upplaga 1

av Eina Linder, Åse Lundén-Welden
Service och bemötande i arbetslivet är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater.

Om serien Service och bemötande i arbetslivet
Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt.

Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns även en lärarwebb med lärarhandledning och all text i Service och bemötande inläst som ljudbok. Lärarwebben köps separat med skollicens.

För vem?
Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
Service och bemötande i arbetslivet är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater.

Om serien Service och bemötande i arbetslivet
Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt.

Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns även en lärarwebb med lärarhandledning och all text i Service och bemötande inläst som ljudbok. Lärarwebben köps separat med skollicens.

För vem?
Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789188309051
Förlag: Lära Förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 123 st
Service och bemötande i arbetslivet är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater.

Om serien Service och bemötande i arbetslivet
Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt.

Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns även en lärarwebb med lärarhandledning och all text i Service och bemötande inläst som ljudbok. Lärarwebben köps separat med skollicens.

För vem?
Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
Service och bemötande i arbetslivet är en lärobok lämplig för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Boken är indelad i fem teman med lättläst faktatext uppbyggd kring berättelser och bilder från vardagen och arbetslivet. Läromedlet handlar om hur man kan kommunicera och ge god service i arbetslivet. Berättelserna i materialet tar upp situationer som eleven kan diskutera med sina studiekamrater.

Om serien Service och bemötande i arbetslivet
Materialet består av läroboken Service och bemötande i arbetslivet och den tillhörande arbetsboken med samma namn. Böckerna säljs separat. Läromedlet finns även som interaktiv digital bok, under namnet Service och bemötande i arbetslivet digital. Innehållet i de båda versionerna är identiskt.

Det digitala läromedlet har all text inläst som ljudbok. Till läromedlet finns även en lärarwebb med lärarhandledning och all text i Service och bemötande inläst som ljudbok. Lärarwebben köps separat med skollicens.

För vem?
Materialet är lämpligt för kursen ?Service och bemötande 1? i anpassad gymnasieskolan. Passar även elever på komvux som anpassad utbildning och andra elever i behov av lättläst och tydligt material. Målgrupp för läromedlen anges ingenstans i materialen.
Ny bok
490 kr515 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
490 kr515 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)