av Richard Normann
5.0 (1)
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I oktober 2000 släpptes boken Service Management : Strategy and Leadership in Service Business skriven av Richard Normann. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 254 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.
Köp boken Service Management : Strategy and Leadership in Service Business på Studentapan och spara uppåt 61% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Välj säljare
Utmärkt skick
Elisabeth
5.0 (29)
Fri frakt & skickas senast på fredag, 4 april. Beställ inom 4 tim 49 min
Du sparar 342 kr (61%) mot nypris
5.0 (1)
Baserat på 1 recension från verifierade användare
5.0 (1)
1 recension
Kiriaki
Järfälla
9 månader sedan
Något svårläst, när man väl tagit sig an det så är det en riktigt bra och klok bok med bra innehåll
Cookies och dataskydd
Studentapan använder cookies för att skapa en säker och skräddarsydd upplevelse, samt för annonsering och för att analysera trafiken på webbsidan.