2 säljare
Service Management : ledning och strategi i tjänsteproduktion Upplaga 5
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
Upplaga: 5e upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789147097517
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 207 st
4 upplagor
Upplaga 4 (2000)
från 179 krUpplaga 3 (1992)
från 205 krUpplaga 1 (1983)
Tillfälligt slutUpplaga 5 (2012)
från 299 krBoken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper.
299 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.