Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion; Richard Normann; 2000
Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion; Richard Normann; 2000

Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion Upplaga 4

av Richard Normann

5.0 (1)

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789147060368
  • Sidor: 208 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga. Läs mer Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han köper. Om författarna Richard Normann var internationellt verksam ledarskapskonsult inom strategi- och företagsutveckling.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion (2000)

I februari 2000 släpptes boken Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion skriven av Richard Normann. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 208 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion på Studentapan och spara pengar.

Finns i 5 upplagor

Upplaga 5, Upplaga 4, Upplaga 3, Upplaga 2, Upplaga 1

Referera till Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion (Upplaga 4)

Harvard

Normann, R. (2000). Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion. 4:e uppl. Liber.

Oxford

Normann, Richard, Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion, 4 uppl. (Liber, 2000).

APA

Normann, R. (2000). Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion (4:e uppl.). Liber.

Vancouver

Normann R. Service Management – ledning och strategi i tjänsteproduktion. 4:e uppl. Liber; 2000.
Begagnad bok från 299 kr
Upplaga 5 finns tillgänglig som begagnad.

Alla upplagor

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.