Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625; Kristina Szőnyi; 2005
Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625; Kristina Szőnyi; 2005

Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625

av Kristina Szőnyi

5.0 (1)

  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789171551696
  • Sidor: 238 st
  • Förlag: Pedagogiska institutionen
  • Språk: Svenska

Om boken

2005 släpptes boken Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625 skriven av Kristina Szőnyi. Den är skriven på svenska och består av 238 sidor. Förlaget bakom boken är Pedagogiska institutionen.

Köp boken Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625

Harvard

Szőnyi, K. (2005). Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625. Pedagogiska institutionen.

Oxford

Szőnyi, Kristina, Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625 (Pedagogiska institutionen, 2005).

APA

Szőnyi, K. (2005). Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625. Pedagogiska institutionen.

Vancouver

Szőnyi K. Särskolan som möjlighet och begränsning: elevperspektiv på delaktighet och utanförskapVolym 132 av Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet, ISSN 1104-1625. Pedagogiska institutionen; 2005.

Köp boken

299 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!