Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och; Björn Lundén; 1996
3 säljare

Relationsanpassad kommunikation : hur man får sin personal, sina kunder och Upplaga 2

av Björn Lundén
Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.
Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1996
ISBN: 9789187744112
Förlag: Affärslitteratur i samarbete med Sveriges redovisningskonsulters förb. (SRF)
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 176 st
Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.
Vi har inte fått in någon beskrivning av denna bok från förlaget. Om boken ännu inte utkommit är en beskrivning av boken förhoppningsvis på gång. Ett tips är annars att söka upp förlagets hemsida där mer information om boken kan finnas.
Begagnad bok
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar