Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871; Inger Johansson; 2003
Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871; Inger Johansson; 2003

Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871

av Inger Johansson

  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9789197441674
  • Sidor: 89 st
  • Förlag: Institutionen för pedagogik
  • Språk: Svenska

Om boken

2003 släpptes boken Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871 skriven av Inger Johansson. Den är skriven på svenska och består av 89 sidor. Förlaget bakom boken är Institutionen för pedagogik.

Köp boken Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871 på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871

Harvard

Johansson, I. (2003). Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871. Institutionen för pedagogik.

Oxford

Johansson, Inger, Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871 (Institutionen för pedagogik, 2003).

APA

Johansson, I. (2003). Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871. Institutionen för pedagogik.

Vancouver

Johansson I. Psykomotorisk pedagogik: ett arbetssätt för barn i specialundervsiningVolym 2 av Pedagogiska uppsatser / Växjö universitet, ISSN 1651-2871. Institutionen för pedagogik; 2003.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.