Principles of marketing : Swedish edition; Philip Kotler; 2011
Principles of marketing : Swedish edition; Philip Kotler; 2011

Principles of marketing : Swedish edition

av Philip Kotler

  • Utgiven: 2011
  • ISBN: 9781780161082
  • Sidor: 493 st
  • Förlag: Pearson Education Limited
  • Språk: Engelska

Om boken

2011 släpptes boken Principles of marketing : Swedish edition skriven av Philip Kotler. Den är skriven på engelska och består av 493 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education Limited.

Köp boken Principles of marketing : Swedish edition på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing : Swedish edition

Harvard

Kotler, P. (2011). Principles of marketing : Swedish edition. Pearson Education Limited.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing : Swedish edition (Pearson Education Limited, 2011).

APA

Kotler, P. (2011). Principles of marketing : Swedish edition. Pearson Education Limited.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing : Swedish edition. Pearson Education Limited; 2011.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.