Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I oktober 2016 släpptes boken Principles of Marketing European Edition skriven av Philip Kotler. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 700 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.
Köp boken Principles of Marketing European Edition på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 6 recensioner från verifierade användare
4.7 (6)
6 recensioner
Anna
Halmstad
Riktigt bra litteratur och användbar inom marknadsförings
Ludwig
Ängelholm
Lär dig grundläggande kunskaper om marknadsföring och psykologi genom olika verklighetsbaserade exempel
Elsa
Stockholm
Bra pedagogisk bok
Freja
Malmö
Väldigt användbar inom digital marknadsföring, lättförståelig och tydlig.
Editha
Vinslöv
Lärorik för Marknadsföring
Erik
Väldigt lärorik och många bra case som var verklighetsbaserade!