Marknadsföring: Teori, strategi och praktik; Kotler Philip, Mikael Ottosson, Gary Armstrong, Anders Parment; 2013
Marknadsföring: Teori, strategi och praktik; Kotler Philip, Mikael Ottosson, Gary Armstrong, Anders Parment; 2013

Marknadsföring: Teori, strategi och praktik

av Kotler Philip, Mikael Ottosson, Gary Armstrong, Anders Parment

  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781782731771
  • Förlag: Academic Imports Sweden AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Marknadsföring är en utmärkt introduktion till marknadsföringsområdet för studenter och praktiker. Den bygger på Kotler och Armstrongs internationellt erkända marknadsföringssynsätt. I boken beskrivs och diskuteras modeller som används för att utveckla effektiva marknadsföringsstrategier som är väl anpassade efter dagens marknader. Genomgående används case och exempel för att beskriva hur företag men också andra organisationer hanterar de utmaningar som dagens marknadsmiljö innebär. Boken har en global räckvidd och baseras på internationell forskning men med en stor andel exempel från svenska företag och svenska marknader. Bokens huvudfokus ligger på viktiga marknadsföringsbeslut där marknadsförare försöker balansera organisationens mål Key

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring: Teori, strategi och praktik (2013)

I juni 2013 släpptes boken Marknadsföring: Teori, strategi och praktik skriven av Kotler Philip, Mikael Ottosson, Gary Armstrong, Anders Parment. Den är skriven på svenska djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Academic Imports Sweden AB.

Köp boken Marknadsföring: Teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsföring: Teori, strategi och praktik

Harvard

Philip, K., Ottosson, M., Armstrong, G. & Parment, A. (2013). Marknadsföring: Teori, strategi och praktik. Academic Imports Sweden AB.

Oxford

Philip, Kotler, Ottosson, Mikael, Armstrong, Gary & Parment, Anders, Marknadsföring: Teori, strategi och praktik (Academic Imports Sweden AB, 2013).

APA

Philip, K., Ottosson, M., Armstrong, G., & Parment, A. (2013). Marknadsföring: Teori, strategi och praktik. Academic Imports Sweden AB.

Vancouver

Philip K, Ottosson M, Armstrong G, Parment A. Marknadsföring: Teori, strategi och praktik. Academic Imports Sweden AB; 2013.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.