Principles of corporate communication; Cees B. M. van Riel; 1995
Principles of corporate communication; Cees B. M. van Riel; 1995

Principles of corporate communicationUpplaga 1

av Cees B. M. van Riel

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9780131509962
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This work provides up-to-date, scientifically based models to analyze corporate image and corporate identity, plus techniques to improve the effectiveness of corporate communication programmes, planning and implementation. The book features a cross functional perspective, integrating theory from the public relations tradition, and marketing communications, and focuses on the interdependent relations between corporate strategy, corporate identity and corporate image. This work is intended for use on MBA and Masters-level corporate communications courses, and also for public relations, marketing communications and advertising courses.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of corporate communication (1995)

1995 släpptes boken Principles of corporate communication skriven av Cees B. M. van Riel. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Principles of corporate communication på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of corporate communication (Upplaga 1)

Harvard

Riel, C. B. M. van (1995). Principles of corporate communication. 1:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Riel, Cees B. M. van, Principles of corporate communication, 1 uppl. (Prentice Hall, 1995).

APA

Riel, C. B. M. van. (1995). Principles of corporate communication (1:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Riel CBM van. Principles of corporate communication. 1:a uppl. Prentice Hall; 1995.