Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik; Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård; 2010
Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik; Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård; 2010

Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik Upplaga 3

av Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789147103270
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Läromedlet ger eleven en bred introduktion i butikens marknadsföring. Boken fungerar som en handbok och beskriver på ett pedagogiskt sätt vad som krävs för att framgångsrikt marknadsföra en butik. De öppna och intressanta personporträtten ger läsaren en spännande introduktion till branschen. Läs mer Boken innehåller intressanta övningar och i bokens projekt får eleverna möjlighet att arbeta praktiskt och kreativt med en konkret butiksidé. Texterna tar upp följande moment: - Affärsidé - Grunderna i marknadsföring - Sinnesmarknadsföring - Marknadsföring av butiker - Kampanjplanering - Exponering - Texta med dator och för hand - Lagstiftning Om författarna Författare är Anders Pihlsgård, Gunilla Eek och Jan-Olof Andersson. Jan-Olof och Anders är gymnasielärare och konsulter. Båda har medverkat i ett flertal läromedel, bl a M2000 - Marknadsföringen i en ny tid. Gunilla är handelslärare och konsult och har tidigare varit verksam som marknadschef och egenföretagare inom fackhandeln.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik (2010)

I maj 2010 släpptes boken Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik skriven av Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Anders Pihlsgård. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik på Studentapan och spara pengar.

Referera till Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik (Upplaga 3)

Harvard

Andersson, J.-O., Eek, G. & Pihlsgård, A. (2010). Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik. 3:e uppl. Liber.

Oxford

Andersson, Jan-Olof, Eek, Gunilla & Pihlsgård, Anders, Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik, 3 uppl. (Liber, 2010).

APA

Andersson, J.-O., Eek, G., & Pihlsgård, A. (2010). Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik (3:e uppl.). Liber.

Vancouver

Andersson JO, Eek G, Pihlsgård A. Praktisk marknadsföring A - Att marknadsföra i butik. 3:e uppl. Liber; 2010.

Köp boken

279 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!