No Logo; Naomi Klein; 2010
No Logo; Naomi Klein; 2010

No Logo Upplaga 10

av Naomi Klein

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780007340774
  • Sidor: 512 st
  • Förlag: HarperCollins UK
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

'No Logo' was a book that defined a generation when it was first published in 1999. For its 10th anniversay Naomi Klein has updated this iconic book. By the time you're twenty-one, you'll have seen or heard a million advertisements. But you won't be happier for it. This is a book about that much-maligned, much-misunderstood generation coming up behind the slackers, who are being intelligent and active about the world in which they find themselves. It is a world in which all that is 'alternative' is sold, where any innovation or subversion is immediately adopted by un-radical, faceless corporations. But, gradually, tentatively, a new generation is beginning to fight consumerism with its own best weapons; and it is the first skirmishes in this war that this abrasively intelligent book documents brilliantly.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om No Logo (2010)

I januari 2010 släpptes boken No Logo skriven av Naomi Klein. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 512 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är HarperCollins UK.

Köp boken No Logo på Studentapan och spara uppåt 53% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Referera till No Logo (Upplaga 10)

Harvard

Klein, N. (2010). No Logo. 10:e uppl. HarperCollins UK.

Oxford

Klein, Naomi, No Logo, 10 uppl. (HarperCollins UK, 2010).

APA

Klein, N. (2010). No Logo (10:e uppl.). HarperCollins UK.

Vancouver

Klein N. No Logo. 10:e uppl. HarperCollins UK; 2010.

Köp boken

79 kr
169 kr