Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad; Fredrik Runsiö, Karl-Ola Nilsson; 2009

Mediedrev 2.0 : handbok i överlevnad

av Fredrik Runsiö, Karl-Ola Nilsson
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel. Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal. Några pressröster om första upplagan av Mediedrev: »Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd« Stockholms Näring »Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi« Tidningen Chef »Konsekvent inifrån-perspektiv« Bibliotekstjänst »Deras verktygslåda stinker« Gabriel Nyström, Göteborgsposten
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel. Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal. Några pressröster om första upplagan av Mediedrev: »Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd« Stockholms Näring »Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi« Tidningen Chef »Konsekvent inifrån-perspektiv« Bibliotekstjänst »Deras verktygslåda stinker« Gabriel Nyström, Göteborgsposten
Utgiven: 2009
ISBN: 9789197738255
Förlag: Blue Publishing
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 176 st
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel. Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal. Några pressröster om första upplagan av Mediedrev: »Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd« Stockholms Näring »Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi« Tidningen Chef »Konsekvent inifrån-perspektiv« Bibliotekstjänst »Deras verktygslåda stinker« Gabriel Nyström, Göteborgsposten
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll? Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel. Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren. Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten. Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal. Några pressröster om första upplagan av Mediedrev: »Spännande läsning och mycket nyttiga tips och råd« Stockholms Näring »Instruktiv för den som vill bygga en mediestrategi« Tidningen Chef »Konsekvent inifrån-perspektiv« Bibliotekstjänst »Deras verktygslåda stinker« Gabriel Nyström, Göteborgsposten
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)