Media Events; Daniel Dayan, Elihu Katz; 1994
Media Events; Daniel Dayan, Elihu Katz; 1994

Media Events

av Daniel Dayan, Elihu Katz

  • Utgiven: 1994
  • ISBN: 9780674559561
  • Sidor: 320 st
  • Förlag: Harvard University Press
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Constituting a new television genre, live broadcasts of "historic" events have become world rituals which, according to Dayman and Katz, have the potential for transforming societies even as they transfix viewers around the globe. Analyzing such public spectacles as the Olympic games, the moon landing, and Pope John Paul II's visits to Poland, they offer an ethnography of how media events are scripted, negotiated, performed, celebrated, shamanized and reviewed.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media Events (1994)

I mars 1994 släpptes boken Media Events skriven av Daniel Dayan, Elihu Katz. Den är skriven på engelska och består av 320 sidor. Förlaget bakom boken är Harvard University Press.

Köp boken Media Events på Studentapan och spara uppåt 41% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Media Events

Harvard

Dayan, D. & Katz, E. (1994). Media Events. Harvard University Press.

Oxford

Dayan, Daniel & Katz, Elihu, Media Events (Harvard University Press, 1994).

APA

Dayan, D., & Katz, E. (1994). Media Events. Harvard University Press.

Vancouver

Dayan D, Katz E. Media Events. Harvard University Press; 1994.

Köp boken

229 kr
387 kr