Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning; Henrik Uggla, Per Wildenstam; 2019
Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning; Henrik Uggla, Per Wildenstam; 2019

Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning Upplaga 1

av Henrik Uggla, Per Wildenstam

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789152356517
  • Sidor: 150 st
  • Förlag: Sanoma Utbildning
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet och digital autenticitet, influenserstrategier och influensers som levande varumärken, samt en problematisering hur globala varumärken kan göra misstag lokalt. Författare är Henrik Uggla och Per Wildenstam, båda med lång erfarenhet av undervisning i marknadsföring på bland annat IHM Business School, Stockholms universitet och KTH. Boken är avsedd för grundläggande kurser i marknadsföring på universitet, högskola och YH-utbildningar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning (2019)

I juli 2019 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning skriven av Henrik Uggla, Per Wildenstam. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 150 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning (Upplaga 1)

Harvard

Uggla, H. & Wildenstam, P. (2019). Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning. 1:a uppl. Sanoma Utbildning.

Oxford

Uggla, Henrik & Wildenstam, Per, Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning, 1 uppl. (Sanoma Utbildning, 2019).

APA

Uggla, H., & Wildenstam, P. (2019). Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning (1:a uppl.). Sanoma Utbildning.

Vancouver

Uggla H, Wildenstam P. Marknadsföring - modeller och principer Övning/Fördjupning. 1:a uppl. Sanoma Utbildning; 2019.

Köp boken

255 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!