Marknadsföring; Sten Albertsson, Olof Lundqvist; 2002

Marknadsföring Upplaga 2

av Sten Albertsson, Olof Lundqvist
Marknadsföring handlar om att lyssna, upptäcka och tillgodose behov. Marknadsföring handlar också om att bygga relationer. Kunderna ska inte bara förmås att köpa en gång utan återkomma - två, tre, fyra gånger. Företagets relationer till sina kunder, konkurrenter och omgivning är centrala teman som genomsyrar vår bok i marknadsföring.

Boken Marknadsföring är uppbyggd kring sex huvudavsnitt:

Marknadsföringens ABC.

Företaget och marknaden.

Produkten i centrum.

Hjälpmedlen.

Marknadsplanering.

Trender och tendenser.

Marknadsföring är ett läromedel för gymnasieskolans kurs med samma namn. Den är även lämplig för vuxenundervisning, studieförbund samt i företagsinterna utbildningar. Till faktaboken finns en problembok med övningar i varierande svårighetsgrad och en lärarhandledning.
Marknadsföring handlar om att lyssna, upptäcka och tillgodose behov. Marknadsföring handlar också om att bygga relationer. Kunderna ska inte bara förmås att köpa en gång utan återkomma - två, tre, fyra gånger. Företagets relationer till sina kunder, konkurrenter och omgivning är centrala teman som genomsyrar vår bok i marknadsföring.

Boken Marknadsföring är uppbyggd kring sex huvudavsnitt:

Marknadsföringens ABC.

Företaget och marknaden.

Produkten i centrum.

Hjälpmedlen.

Marknadsplanering.

Trender och tendenser.

Marknadsföring är ett läromedel för gymnasieskolans kurs med samma namn. Den är även lämplig för vuxenundervisning, studieförbund samt i företagsinterna utbildningar. Till faktaboken finns en problembok med övningar i varierande svårighetsgrad och en lärarhandledning.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9789162252540
Förlag: Sanoma Utbildning
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 400 st
3 upplagor
Upplaga 3 (2007)
från 119 kr
Upplaga 1 (1997)
från 89 kr
Upplaga 2 (2002)
Tillfälligt slut
Marknadsföring handlar om att lyssna, upptäcka och tillgodose behov. Marknadsföring handlar också om att bygga relationer. Kunderna ska inte bara förmås att köpa en gång utan återkomma - två, tre, fyra gånger. Företagets relationer till sina kunder, konkurrenter och omgivning är centrala teman som genomsyrar vår bok i marknadsföring.

Boken Marknadsföring är uppbyggd kring sex huvudavsnitt:

Marknadsföringens ABC.

Företaget och marknaden.

Produkten i centrum.

Hjälpmedlen.

Marknadsplanering.

Trender och tendenser.

Marknadsföring är ett läromedel för gymnasieskolans kurs med samma namn. Den är även lämplig för vuxenundervisning, studieförbund samt i företagsinterna utbildningar. Till faktaboken finns en problembok med övningar i varierande svårighetsgrad och en lärarhandledning.
Marknadsföring handlar om att lyssna, upptäcka och tillgodose behov. Marknadsföring handlar också om att bygga relationer. Kunderna ska inte bara förmås att köpa en gång utan återkomma - två, tre, fyra gånger. Företagets relationer till sina kunder, konkurrenter och omgivning är centrala teman som genomsyrar vår bok i marknadsföring.

Boken Marknadsföring är uppbyggd kring sex huvudavsnitt:

Marknadsföringens ABC.

Företaget och marknaden.

Produkten i centrum.

Hjälpmedlen.

Marknadsplanering.

Trender och tendenser.

Marknadsföring är ett läromedel för gymnasieskolans kurs med samma namn. Den är även lämplig för vuxenundervisning, studieförbund samt i företagsinterna utbildningar. Till faktaboken finns en problembok med övningar i varierande svårighetsgrad och en lärarhandledning.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)