Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp!; Anders Parment; 2008
Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp!; Anders Parment; 2008

Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp!Upplaga 1

av Anders Parment

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789147088638
  • Sidor: 176 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Utsedd till Årets marknadsföringsbok 2009 av Sveriges Marknadsförbund! Ålderssegmentet 55 plus är en stor, köpstark och delvis outnyttjad marknad. Marknadsavdelningar, reklambyråer och varumärkeskonsulter arbetar ofta med att skapa budskap som tilltalar yngre konsumenter, för att skapa en mer dynamisk och ungdomlig upplevelse av företaget. Men hur når man de köpstarka 55 plus? Läs mer Boken går igenom förändringar i marknaden och 55-plusarnas attityder samt visar hur marknadsförare kan utnyttja den marknadspotential som 55 plus-segmentet erbjuder. Om författarna Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! (2008)

I september 2008 släpptes boken Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! skriven av Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 176 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! (Upplaga 1)

Harvard

Parment, A. (2008). Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! 1:a uppl. Liber.

Oxford

Parment, Anders, Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp!, 1 uppl. (Liber, 2008).

APA

Parment, A. (2008). Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Parment A. Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! 1:a uppl. Liber; 2008.