Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp!; Anders Parment; 2008

Marknadsför till 55 plus - Så lockar du fram köpkraften hos tidernas mest köpstarka målgrupp! Upplaga 1

av Anders Parment
Utsedd till Årets marknadsföringsbok 2009 av Sveriges Marknadsförbund!
Ålderssegmentet 55 plus är en stor, köpstark och delvis outnyttjad marknad. Marknadsavdelningar, reklambyråer och varumärkeskonsulter arbetar ofta med att skapa budskap som tilltalar yngre konsumenter, för att skapa en mer dynamisk och ungdomlig upplevelse av företaget. Men hur når man de köpstarka 55 plus?

Läs mer
Boken går igenom förändringar i marknaden och 55-plusarnas attityder samt visar hur marknadsförare kan utnyttja den marknadspotential som 55 plus-segmentet erbjuder.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Utsedd till Årets marknadsföringsbok 2009 av Sveriges Marknadsförbund!
Ålderssegmentet 55 plus är en stor, köpstark och delvis outnyttjad marknad. Marknadsavdelningar, reklambyråer och varumärkeskonsulter arbetar ofta med att skapa budskap som tilltalar yngre konsumenter, för att skapa en mer dynamisk och ungdomlig upplevelse av företaget. Men hur når man de köpstarka 55 plus?

Läs mer
Boken går igenom förändringar i marknaden och 55-plusarnas attityder samt visar hur marknadsförare kan utnyttja den marknadspotential som 55 plus-segmentet erbjuder.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9789147088638
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 176 st
Utsedd till Årets marknadsföringsbok 2009 av Sveriges Marknadsförbund!
Ålderssegmentet 55 plus är en stor, köpstark och delvis outnyttjad marknad. Marknadsavdelningar, reklambyråer och varumärkeskonsulter arbetar ofta med att skapa budskap som tilltalar yngre konsumenter, för att skapa en mer dynamisk och ungdomlig upplevelse av företaget. Men hur når man de köpstarka 55 plus?

Läs mer
Boken går igenom förändringar i marknaden och 55-plusarnas attityder samt visar hur marknadsförare kan utnyttja den marknadspotential som 55 plus-segmentet erbjuder.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Utsedd till Årets marknadsföringsbok 2009 av Sveriges Marknadsförbund!
Ålderssegmentet 55 plus är en stor, köpstark och delvis outnyttjad marknad. Marknadsavdelningar, reklambyråer och varumärkeskonsulter arbetar ofta med att skapa budskap som tilltalar yngre konsumenter, för att skapa en mer dynamisk och ungdomlig upplevelse av företaget. Men hur når man de köpstarka 55 plus?

Läs mer
Boken går igenom förändringar i marknaden och 55-plusarnas attityder samt visar hur marknadsförare kan utnyttja den marknadspotential som 55 plus-segmentet erbjuder.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är verksam vid Stockholm School of Business, Stockholms universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)