Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set; Carl McDaniel, Roger Gates; 2006
Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set; Carl McDaniel, Roger Gates; 2006

Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set Upplaga 7

av Carl McDaniel, Roger Gates

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780470055021
  • Sidor: 720 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

I april 2006 släpptes boken Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set skriven av Carl McDaniel, Roger Gates. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 720 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set (Upplaga 7)

Harvard

McDaniel, C. & Gates, R. (2006). Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set. 7:e uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

McDaniel, Carl & Gates, Roger, Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set, 7 uppl. (John Wiley & Sons, 2006).

APA

McDaniel, C., & Gates, R. (2006). Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set (7:e uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

McDaniel C, Gates R. Marketing Research, Seventh Edition with SPSS Set. 7:e uppl. John Wiley & Sons; 2006.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.