Marketing Research Essentials; Carl McDaniel, Roger Gates; 2016
Marketing Research Essentials; Carl McDaniel, Roger Gates; 2016

Marketing Research Essentials Upplaga 1

av Carl McDaniel, Roger Gates

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781119043072
  • Sidor: 416 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

* In the 12th edition of Marketing Research, McDaniel and Gates continue to share their industry experience to teach students how to make critical business decisions through the study of market research.* The authors' practical, applications-based approach features real data, real people, and real research, to prepare students to conduct and use market research for future careers in business.* Co-author Roger Gates, President of DSS Research, infuses the text with a practitioners perspective, helping students learn how to use marketing research through a practical presentation of both theory and practice

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Research Essentials (2016)

I februari 2016 släpptes boken Marketing Research Essentials skriven av Carl McDaniel, Roger Gates. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 416 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Research Essentials på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Research Essentials (Upplaga 1)

Harvard

McDaniel, C. & Gates, R. (2016). Marketing Research Essentials. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

McDaniel, Carl & Gates, Roger, Marketing Research Essentials, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2016).

APA

McDaniel, C., & Gates, R. (2016). Marketing Research Essentials (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

McDaniel C, Gates R. Marketing Research Essentials. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.