Marketing Research; David A. Aaker, V. Kumar, Robert P. Leone, George S Day; 2016
Marketing Research; David A. Aaker, V. Kumar, Robert P. Leone, George S Day; 2016

Marketing Research Upplaga 1

av David A. Aaker, V. Kumar, Robert P. Leone, George S Day

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9781118977927
  • Sidor: 760 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Marketing Research prepares marketing students to make data driven business decisions. With a focus on market intelligence, strategy, theory and application, the authors introduce the latest developments in the field of marketing research and discuss their impact on marketing research applications––all in a macro–micro framework to help students understand the big picture.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Research (2016)

I januari 2016 släpptes boken Marketing Research skriven av David A. Aaker, V. Kumar, Robert P. Leone, George S Day. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 760 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Research på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Research (Upplaga 1)

Harvard

Aaker, D. A., Kumar, V., Leone, R. P. & Day, G. S. (2016). Marketing Research. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Aaker, David A., Kumar, V., Leone, Robert P. & Day, George S, Marketing Research, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2016).

APA

Aaker, D. A., Kumar, V., Leone, R. P., & Day, G. S. (2016). Marketing Research (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Aaker DA, Kumar V, Leone RP, Day GS. Marketing Research. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.