Marketing Research; Carl McDaniel, Roger Gates; 2004
Marketing Research; Carl McDaniel, Roger Gates; 2004

Marketing Research Upplaga 6

av Carl McDaniel, Roger Gates

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780471455196
  • Sidor: 704 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Presents marketing research through the eyes of a manger using and purchasing research information, while maintaining solid, competitive coverage of quantitative methods. Extensive updates and revisions enhance its traditional high quality and enjoyable style. A "real world " view of marketing research that comes from authors with over 40 years of marketing research experience both in business and in the classroom. "User of the research" focus to the text, present marketing research through the eyes of a manager using and perhaps purchasing marketing research information. Integrated, real world SPSS exercises to give students hands-on experience. Continued complete integration of the Internet and its effect on the field of market research.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Research (2004)

I februari 2004 släpptes boken Marketing Research skriven av Carl McDaniel, Roger Gates. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 704 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing Research på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing Research (Upplaga 6)

Harvard

McDaniel, C. & Gates, R. (2004). Marketing Research. 6:e uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

McDaniel, Carl & Gates, Roger, Marketing Research, 6 uppl. (John Wiley & Sons, 2004).

APA

McDaniel, C., & Gates, R. (2004). Marketing Research (6:e uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

McDaniel C, Gates R. Marketing Research. 6:e uppl. John Wiley & Sons; 2004.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.