Marketing Management; Philip Kotler; 1999
Marketing Management; Philip Kotler; 1999

Marketing Management Upplaga 10

av Philip Kotler

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130156846
  • Sidor: 751 st
  • Förlag: Prentice-Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate/graduate courses in Marketing Management. This classic text, a worldwide best seller, highlights the most recent trends and developments in global marketing. It emphasizes the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business; introduces new perspectives in successful strategic market planning; and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. A special focus on the 21st Century acknowledges the accelerating pace of change in the marketplace, and illustrates what leading companies are doing to meet the challenges of the new environment and the new millennium.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Management (1999)

I augusti 1999 släpptes boken Marketing Management skriven av Philip Kotler. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 751 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice-Hall.

Köp boken Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Management (Upplaga 10)

Harvard

Kotler, P. (1999). Marketing Management. 10:e uppl. Prentice-Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing Management, 10 uppl. (Prentice-Hall, 1999).

APA

Kotler, P. (1999). Marketing Management (10:e uppl.). Prentice-Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing Management. 10:e uppl. Prentice-Hall; 1999.

Köp boken

129 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!