Marketing goes digital; Johan Eriksson, David Ståhlberg; 2016
Marketing goes digital; Johan Eriksson, David Ståhlberg; 2016

Marketing goes digital

av Johan Eriksson, David Ståhlberg

  • Utgiven: 2016
  • ISBN: 9789188193919
  • Sidor: 284 st
  • Förlag: Ekerlids
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

I september 2016 släpptes boken Marketing goes digital skriven av Johan Eriksson, David Ståhlberg. Den är skriven på engelska och består av 284 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Ekerlids.

Köp boken Marketing goes digital på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing goes digital

Harvard

Eriksson, J. & Ståhlberg, D. (2016). Marketing goes digital. Ekerlids.

Oxford

Eriksson, Johan & Ståhlberg, David, Marketing goes digital (Ekerlids, 2016).

APA

Eriksson, J., & Ståhlberg, D. (2016). Marketing goes digital. Ekerlids.

Vancouver

Eriksson J, Ståhlberg D. Marketing goes digital. Ekerlids; 2016.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.