Marketing Communications - Contexts, contents and strategies; Chris Fill; 1999
Marketing Communications - Contexts, contents and strategies; Chris Fill; 1999

Marketing Communications - Contexts, contents and strategies Upplaga 2

av Chris Fill

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130102294
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

There are numerous practitioner-based books that tell readers how to do marketing communications. This book seeks to provide an alternative, perhaps more challenging perspective to the subject, being written from an academic perspective. It seeks to bring together aspects of both marketing and corporate communications on the basis that relationship marketing principles will continue to be the dominant paradigm. Instructor's Manual with PowerPoint Slides (0-13-010220-2).

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing Communications - Contexts, contents and strategies (1999)

1999 släpptes boken Marketing Communications - Contexts, contents and strategies skriven av Chris Fill. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing Communications - Contexts, contents and strategies på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing Communications - Contexts, contents and strategies (Upplaga 2)

Harvard

Fill, C. (1999). Marketing Communications - Contexts, contents and strategies. 2:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Fill, Chris, Marketing Communications - Contexts, contents and strategies, 2 uppl. (Prentice Hall, 1999).

APA

Fill, C. (1999). Marketing Communications - Contexts, contents and strategies (2:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Fill C. Marketing Communications - Contexts, contents and strategies. 2:a uppl. Prentice Hall; 1999.

Köp boken

209 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!