Marketing: An Introduction.; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1997
Marketing: An Introduction.; Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan; 1997

Marketing: An Introduction. Upplaga 4

av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780132631204
  • Sidor: 585 st
  • Förlag: Prentice Hall International
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This new edition has been completely updated to reflect the current state of marketing theory and practices. It explores major new trends and themes, and provides dynamic new examples of marketing in action.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing: An Introduction. (1997)

1997 släpptes boken Marketing: An Introduction. skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler, Elnora Stuart, Marc Oliver Opresnik, Ross Brennan. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 585 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall International.

Köp boken Marketing: An Introduction. på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing: An Introduction. (Upplaga 4)

Harvard

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O. & Brennan, R. (1997). Marketing: An Introduction. 4:e uppl. Prentice Hall International.

Oxford

Armstrong, Gary, Kotler, Philip, Stuart, Elnora, Opresnik, Marc Oliver & Brennan, Ross, Marketing: An Introduction., 4 uppl. (Prentice Hall International, 1997).

APA

Armstrong, G., Kotler, P., Stuart, E., Opresnik, M. O., & Brennan, R. (1997). Marketing: An Introduction. (4:e uppl.). Prentice Hall International.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P, Stuart E, Opresnik MO, Brennan R. Marketing: An Introduction. 4:e uppl. Prentice Hall International; 1997.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.