Marketing; Michael R Solomon; 2010
Marketing; Michael R Solomon; 2010

Marketing Upplaga 2

av Michael R Solomon

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9781442525207
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Pearson Education
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Brings you and your students into the world of marketing through the use of real companies and the real-life marketing issues they have faced in recent times. Andrew Hughes, Australian National University; Bill Chitty, Murdoch Business School; Geoff Fripp, University of Sydney.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (2010)

I oktober 2010 släpptes boken Marketing skriven av Michael R Solomon. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 496 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing (Upplaga 2)

Harvard

Solomon, M. R. (2010). Marketing. 2:a uppl. Pearson Education.

Oxford

Solomon, Michael R, Marketing, 2 uppl. (Pearson Education, 2010).

APA

Solomon, M. R. (2010). Marketing (2:a uppl.). Pearson Education.

Vancouver

Solomon MR. Marketing. 2:a uppl. Pearson Education; 2010.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.