Marketing 1st International edition; Damien D. McLoughlin, Beverly Barker, Greg Elliott; 2015
Marketing 1st International edition; Damien D. McLoughlin, Beverly Barker, Greg Elliott; 2015

Marketing 1st International edition Upplaga 1

av Damien D. McLoughlin, Beverly Barker, Greg Elliott

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781118936108
  • Sidor: 300 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

I juni 2015 släpptes boken Marketing 1st International edition skriven av Damien D. McLoughlin, Beverly Barker, Greg Elliott. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 300 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing 1st International edition på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Marketing 1st International edition (Upplaga 1)

Harvard

McLoughlin, D. D., Barker, B. & Elliott, G. (2015). Marketing 1st International edition. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

McLoughlin, Damien D., Barker, Beverly & Elliott, Greg, Marketing 1st International edition, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2015).

APA

McLoughlin, D. D., Barker, B., & Elliott, G. (2015). Marketing 1st International edition (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

McLoughlin DD, Barker B, Elliott G. Marketing 1st International edition. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2015.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.