Market-Based Management; Roger Best; 2012
Market-Based Management; Roger Best; 2012

Market-Based ManagementUpplaga 6

av Roger Best

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780130387752
  • Sidor: 576 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Measuring performance and profitability in marketing is becoming more and more important in the business world. Best focuses on marketing performance, and profitability, and the role marketing strategies play in building the profits of a business. This edition further builds on the metrics and analytics focus, while incorporating the rise of technology in marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Market-Based Management (2012)

I februari 2012 släpptes boken Market-Based Management skriven av Roger Best. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 576 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Market-Based Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Market-Based Management (Upplaga 6)

Harvard

Best, R. (2012). Market-Based Management. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Best, Roger, Market-Based Management, 6 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Best, R. (2012). Market-Based Management (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Best R. Market-Based Management. 6:e uppl. Pearson; 2012.