Managerial economics; Mark Hirschey; 2014
Managerial economics; Mark Hirschey; 2014

Managerial economicsUpplaga 13

av Mark Hirschey

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781473717343
  • Sidor: 864 st
  • Förlag: Cengage Learning
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The economic concepts presented in Managerial Economics show students how to use common sense to understand business and solve managerial problems. This innovative text helps students sharpen their economic intuition. With its unique integrative approach, the text demonstrates that important business decisions are interdisciplinary, illustrating how different functions work together. A basic valuation model is constructed and used as the underlying economic model of the firm. Each topic is then related to an element of the value maximization model - a process that shows how management integrates accounting, finance, marketing, personnel, and production functions. The text also provides an intuitive guide to marginal analysis and basic economic relations.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Managerial economics (2014)

2014 släpptes boken Managerial economics skriven av Mark Hirschey. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 864 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning som har sitt säte i Boston.

Köp boken Managerial economics på Studentapan och spara pengar.

Referera till Managerial economics (Upplaga 13)

Harvard

Hirschey, M. (2014). Managerial economics. 13:e uppl. Cengage Learning.

Oxford

Hirschey, Mark, Managerial economics, 13 uppl. (Cengage Learning, 2014).

APA

Hirschey, M. (2014). Managerial economics (13:e uppl.). Cengage Learning.

Vancouver

Hirschey M. Managerial economics. 13:e uppl. Cengage Learning; 2014.