Lojalitet på riktigt; Margareta Boström, Malin Sundström; 2022
endast ny

Lojalitet på riktigt Upplaga 1

av Margareta Boström, Malin Sundström
På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet?

Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten.

”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.”

Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB

”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.”

Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB
På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet?

Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten.

”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.”

Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB

”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.”

Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2022
ISBN: 9789144135052
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 200 st
På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet?

Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten.

”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.”

Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB

”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.”

Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB
På olika plan i samhället diskuteras lojalitet och man är överens om att lojalitet är viktigt för människor och för olika typer av verksamheter. Men vad är lojalitet? Och hur uppstår lojalitet hos människan? Hur kan verksamheter främja lojalitet?

Denna bok reder ut begreppet lojalitet och placerar in det i ett större sammanhang. Boken bidrar till en djupare insikt om vad lojalitet innebär och manar läsaren till att reflektera över begreppet och över vad som egentligen är lojalitetsfrämjande. Läsaren får också konkret hjälp att förstå hur lojalitet kan främjas, utvärderas och mätas i den egna verksamheten.

”Under tiden jag läste den här boken gick det fullständigt klart upp för mig vilken okunskap jag haft om lojalitetsbegreppet. Malin och Margareta ger mig alla nycklar till vad lojalitet betyder och hur det fungerar, kort sagt de reder ut begreppen och ger många och handfasta guider till hur verksamheter kan ge förutsättningar för lojalitet.”

Arne B. Andersson, e-handels- och logistikexpert, ”Arnepåposten”, tidigare Postnord AB

”Med stort engagemang och en stark vilja att låta läsaren få en djupare förståelse för begreppet lojalitet, har Margareta och Malin skrivit en inspirerande och engagerande bok som alla borde ta sig tid att läsa. Boken låter dig fundera och ifrågasätta samtidigt som den ger dig verktyg för att kunna förstå begreppet lojalitet bättre.”

Joachim Frykberg, vd Jula Holding AB och Jula AB
Ny bok
353 kr371 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
353 kr371 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)