Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign; Nils Mällroth; 2014
Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign; Nils Mällroth; 2014

Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign Upplaga 1

av Nils Mällroth

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789198173307
  • Sidor: 71 st
  • Förlag: Mällroth Business Media
  • Format: Spiralbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

“om man förstår de olika inköpssysslorna som ska skötas, begriper sig på vilka personer och beslut som omfattas från behov till betalning, har en aning om hur avtalsvärlden fungerar, förstår de mest fundamentala delarna i ett logistikflöde, kan räkna på vad olika erbjudanden verkligen betyder och slutligen kommer väl förberedd till en förhandling, ja då är man i sanning en inköpare som företaget kommer att ha stor nytta av i framtiden”

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign (2014)

I april 2014 släpptes boken Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign skriven av Nils Mällroth. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 71 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Mällroth Business Media.

Köp boken Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign (Upplaga 1)

Harvard

Mällroth, N. (2014). Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign. 1:a uppl. Mällroth Business Media.

Oxford

Mällroth, Nils, Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign, 1 uppl. (Mällroth Business Media, 2014).

APA

Mällroth, N. (2014). Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign (1:a uppl.). Mällroth Business Media.

Vancouver

Mällroth N. Lilla Inköpshandboken : inköpsdesign. 1:a uppl. Mällroth Business Media; 2014.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.