Lek - upplevelse - lärande; Ole Fredrik Lillemyr; 2002
5+ säljare

Lek - upplevelse - lärande Upplaga 1

av Ole Fredrik Lillemyr
Denna bok tar upp lek och lärande i förskola och skola i ljuset av 1990-talets reformer i Sverige och Norge. Författaren ger en grundlig översikt av teorier och forskning inom området och diskuterar olika tolkningar av begreppen lek och lärande.

Vad betyder leken för lärandet? Hur kommer leken in i förskolans och skolans vardag? Vilken funktion fyller leken? Boken är bearbetad utifrån svenska förhållanden.

Det är högst aktuella frågeställningar som Ole Fredrik Lillemyr försöker besvara i sin bok.

Ole Fredrik Lillemyr är arbetar som högskoledocent vid Dronning Mauds Minne, Högskolan i Trondheim.
Denna bok tar upp lek och lärande i förskola och skola i ljuset av 1990-talets reformer i Sverige och Norge. Författaren ger en grundlig översikt av teorier och forskning inom området och diskuterar olika tolkningar av begreppen lek och lärande.

Vad betyder leken för lärandet? Hur kommer leken in i förskolans och skolans vardag? Vilken funktion fyller leken? Boken är bearbetad utifrån svenska förhållanden.

Det är högst aktuella frågeställningar som Ole Fredrik Lillemyr försöker besvara i sin bok.

Ole Fredrik Lillemyr är arbetar som högskoledocent vid Dronning Mauds Minne, Högskolan i Trondheim.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2002
ISBN: 9789147050741
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 320 st
Denna bok tar upp lek och lärande i förskola och skola i ljuset av 1990-talets reformer i Sverige och Norge. Författaren ger en grundlig översikt av teorier och forskning inom området och diskuterar olika tolkningar av begreppen lek och lärande.

Vad betyder leken för lärandet? Hur kommer leken in i förskolans och skolans vardag? Vilken funktion fyller leken? Boken är bearbetad utifrån svenska förhållanden.

Det är högst aktuella frågeställningar som Ole Fredrik Lillemyr försöker besvara i sin bok.

Ole Fredrik Lillemyr är arbetar som högskoledocent vid Dronning Mauds Minne, Högskolan i Trondheim.
Denna bok tar upp lek och lärande i förskola och skola i ljuset av 1990-talets reformer i Sverige och Norge. Författaren ger en grundlig översikt av teorier och forskning inom området och diskuterar olika tolkningar av begreppen lek och lärande.

Vad betyder leken för lärandet? Hur kommer leken in i förskolans och skolans vardag? Vilken funktion fyller leken? Boken är bearbetad utifrån svenska förhållanden.

Det är högst aktuella frågeställningar som Ole Fredrik Lillemyr försöker besvara i sin bok.

Ole Fredrik Lillemyr är arbetar som högskoledocent vid Dronning Mauds Minne, Högskolan i Trondheim.
Begagnad bok
85 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
85 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar