Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I oktober 2016 släpptes boken Kunskapsbaserad marknadsföring skriven av Leon Caesarius, Jukka Hohenthal. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 280 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.
Köp boken Kunskapsbaserad marknadsföring på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 5 recensioner från verifierade användare
4.8 (5)
5 recensioner
Anna
Hjärup
Bra och användbar, ganska kort bok med stor text
Liv
Löddeköpinge
Intressant och ger insikt för bra analyser av marknadsföring!
Emma
Vellinge
Väldigt intressant och givande bok. Hjälpte mycket med studierna!
Kim
Malmö
En av bättre böckerna inom marknadsföring!
Ida
Malmö
Mycket bra och välomhändertagen bok